محل تبلیغات شما

شیرین عسل و محصول جدیدش مووو

بوسیله سامان فائق

چند وقتیست که شیرین عسل که یکی از برند‌هایپیشرو در صنعت شکلات در ایران است ، تبلیغاتی را برای محصول جدیدش آغاز کرده.

این تبلیغات مربوط به یک محصول لبنیاتی(شیر) با نام گذاری (مووو) است که بحث‌های فراوانی پیرامون آن بین متخصصینبازاریابی و تبلیغات گرم شده و تحلیل‌های متفاوتی از آن را شاهد هستیم.
در این مطلب که تنها نظر شخصی من است و ممکن است از نظر خیلی از دوستان درست نباشدبه نگارش مطالبی در همین زمینه و در مورد بحث‌های شکل گرفته می‌پردازم.

نام گذاری مووو
اجازه بفرمائید ابتدا نامگذاری را تعریف کنیم : نام گذاری در واقع ربط دادن یک نامبه یک شخص یا شیء می‌باشد. اما در ساختار تجاری ، نام‌گذاری به انتخاب یک نام برایمعرفی بهتر یک محصول گفته می‌شود که می‌تواند بخش یا کلی از مشخصه‌های محصول را بهیاد مخاطب آورد یا خاطره استفاده از آن و ارزش افزوده‌های محصول را برایش تداعیکند.

. این بود قسمتی از مقاله درج شده در صفحه ی لینکداین جناب آقای سامان فائق

اما پاسخ بنده در ادامه ی مطلب : .مووو نامی برای محصولات لبنی شیرین عسل

 

داستان زندگی «نیکولا تسلا» و جریان برق

تماس با کنترل پایا

درباره کنترل پایا

محصول ,یک ,مووو ,عسل ,گذاری ,شیرین ,شیرین عسل ,نام گذاری ,محصول را ,یک نام ,یک محصول

مشخصات

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

. عالــــــــــــم عشــق Christy's blog exinprotex Richard's life Mary's collection syscimamos Rebecca's collection تیامو همه حرفای نگفته من ATONEMENT : یادداشت هایی که کفاره زندگی است