شیرین عسل و محصول جدیدش مووو
بوسیله سامان فائق
چند وقتیست که شیرین عسل که یکی از برندهایپیشرو در صنعت شکلات در ایران است ، تبلیغاتی را برای محصول جدیدش آغاز کرده.
این تبلیغات مربوط به یک محصول لبنیاتی(شیر) با نام گذاری (مووو) است که بحثهای فراوانی پیرامون آن بین متخصصینبازاریابی و تبلیغات گرم شده و تحلیلهای متفاوتی از آن را شاهد هستیم.
در این مطلب که تنها نظر شخصی من است و ممکن است از نظر خیلی از دوستان درست نباشدبه نگارش مطالبی در همین زمینه و در مورد بحثهای شکل گرفته میپردازم.
نام گذاری مووو
اجازه بفرمائید ابتدا نامگذاری را تعریف کنیم : نام گذاری در واقع ربط دادن یک نامبه یک شخص یا شیء میباشد. اما در ساختار تجاری ، نامگذاری به انتخاب یک نام برایمعرفی بهتر یک محصول گفته میشود که میتواند بخش یا کلی از مشخصههای محصول را بهیاد مخاطب آورد یا خاطره استفاده از آن و ارزش افزودههای محصول را برایش تداعیکند.
. این بود قسمتی از مقاله درج شده در صفحه ی لینکداین جناب آقای سامان فائق
اما پاسخ بنده در ادامه ی مطلب : .
درباره این سایت